Tuesday 4 November 2014

LANTIKAN PENGAWAS PSS 2015

Unit Pengawas PSS dan Briged Bestari, dalam proses lantikan sesi persekolahan 2015. Untuk itu, semua pengawas sedia ada telah menerima Surat Pembubaran Badan Pengawas PSS Sesi Persekolahan 2014 dan Borang Permohonan Pengawas PSS Sesi Persekolahan 2015.

Borang permohonan tersebut perlu diserahkan kepada Pn. Masrina Mohd Saleh pada atau sebelum 10 November 2014. Kepada sesiapa yang tidak mengembalikan borang tersebut atau lewat menyerahkannya, Badan Pengawas PSS, beranggapan pemohon tidak berminat untuk dilantik semula.

Dalam pada itu, sejumlah 50 orang Pengawas PSS dan 10 orang Briged Bestari akan dilantik untuk tahun depan. Borang Permohonan yang lengkap dan telah dipilih oleh Panel Pemilih akan menerima Surat Tawaran Lantikan, penjaga yang bersetuju dengan tawaran tersebut akan memulangkan Surat Persetujuan Lantikan kepada Pn. Masrina pada atau sebelum 17 November 2014. Kelewatan membuatkan Panel Pemilih beranggapan tidak bersetuju untuk dilantik sebagai Pengawas PSS 2015.

Sehubungan dengan itu, sebarang permasalahan sila berhubung terus dengan Pn. Masrina, manakala keputusan lantikan adalah muktamat. Harap maklum.

GPM 2014   

No comments:

Post a Comment